Contoh surat lamaran kerja bahasa Albania

Contoh surat lamaran kerja bahasa Albania


Qëllimi: Puna Aplikimi

Për.,
Z. / Znj Personnel
PT. Lantern Indah Karya
Jl. Komandanti i Main Lehta Nr 30
Bogor

Të nderuar Zotërinj,
KPP. Kamaluddin, një redaktor asistent në PT. Ubit Bitu, informoni mua në lidhje me planin e zhvillimit të Ministrisë së Financave PT. Ubit Bitu.

Në këtë drejtim, mund të pyes veten (punë) të bashkohen në planin e zhvillimit të PT. Ubit Bitu.

Këtu është bio tim të shkurtër:

Emri: Supardi Ayaka Misazaki
Vendi / Data. Vendlindje: Tokyo, 14 qershor, 1994
Arsimimi i Fundit: S1 Menaxhimit të Informacionit
Adresa: Jl. Nakazawo CIFOR No. 16, Bogor
Phone (HP): 085678566787653

Për shqyrtim tuaj, unë bashkëngjitni disa të dhëna, ndër të tjera:

Vitae
Kopje e diplomës S1
Kopje e Transkript
Fotokopje e kurse dhe trajnime Certifikata
3x4 photos fundit

Unë shpresoj që të jepet një intervistë shans, dhe të jetë në gjendje për të shpjeguar më thellë për mua. Siç nënkuptohet në të rinisë (curriculum vitae), unë kam background arsimor, potencial përvojë dhe një punëtor vështirë.

Kështu që unë kam për të. Ju faleminderit për vëmendjen tuaj.

sinqerisht,

Supardi Ayaka Misazaki

http://alang-alangkumapalang.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar